Forum sur la provence, l'astrologie et divertissement, forum voyance, webcam, forum télévision sur internet, les web tv, tourisme, cuisine, gastronomie, forum webmaster

 FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres 
 S'enregistrerS'enregistrer   ProfilProfil  ConnexionConnexion 
Marseille - Provence - Côte d'Azur - Aix en Provence - Luberon  Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés 
How to Fix 'Trezor Not Working' Problems

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Provence
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
steevmarkle
Invité





MessagePosté le: Ven Déc 06, 2024 1:51 pm    Sujet du message: How to Fix 'Trezor Not Working' Problems Répondre en citant

If your Trezor not working is not working, follow these troubleshooting steps to resolve the issue:

1. Check Connections

Ensure your Trezor is securely connected to your computer using the original USB cable. Try different USB ports or another computer if the device isn’t recognized. Avoid USB hubs or extension cables, which can cause connection issues.

2. Update Firmware

Outdated firmware may lead to functionality problems. Open Trezor Suite or visit Trezor Web Wallet to check for firmware updates. Follow the on-screen instructions to complete the update.

3. Reinstall Trezor Suite

Uninstall your current Trezor Suite app, then download and install the latest version from This ensures compatibility and removes any corrupted files.

4. Browser Issues

If using the web wallet, ensure you’re on a supported browser like Chrome or Firefox. Clear your cache and disable conflicting extensions that may block Trezor’s functionality.

5. Reset and Restore

If your device remains unresponsive, consider resetting it. Before resetting, make sure you have your 24-word recovery phrase, as it will be required to restore your wallet.

6. Contact Trezor Support

For persistent issues, visit the Trezor Support Center for expert help. Provide details like the device model and error messages.
Revenir en haut
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Provence Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous pouvez poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous pouvez répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum

Menu du site As-tu-vu: As tu vu - Météo - Programme télé - Astrologie - Médium voyance par webcam - Pendule - Horoscope - Annuaire cuisine et ésoterisme - Blog - Blagues - Résolution d'écran - Cours d'anglais - Provence - Cote d'azur - Aix en provence - Camargue - Marseille - Lubéron

Partenaires: Référencement - Did You Mean - Bongag - Ouaj Voyage



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com